Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Maddenin Halleri


-Tam hava güzelleşti derken havanın soğuması tanrının artık bizi sevmediğinin bir kanıtı olabilir bence.

-İzlanda'da patlayan yanardağın adını göbek adım yapmak istiyorum. Dina mı enteresan? Değişik isim duymamışsınız siz.

-Deniz yıldızlarının etobur olması çok kötü. İnsan o kadar estetik bir canlıya et yemeyi yakıştıramıyor.

-Bir de deniz yıldızı kolyeler çok kötü kokar. Tecrübeyle sabit bu.

-Eğer bir gün çok zengin olursam havuzu olan bir ev yaptıracağım. Havuzun ortasına da bateri koyacağım. Oasis klibinde gördüm, çok beğendim. Belki bu saçma hayaller yüzünden çok zengin olamıyorum, insan hepsini hayır kurumlarına bağışlayacağım der lan.

-Hayır yapar mısınız? Hayır, yapmam.

-Lola'yı Lolabal, Lolacan, Lolacık falan diye sevmeye alışmıştım da Lolaküp ne be? İyice aştım sevgi sözcükleri konusunda.

-Eurovision yapılmayacak diye korkuyordum. Kim bize sahte sahte şov harikaydı falan diyecek? hayatta böyle şeylere ihtiyaç var.

-Mustafa'ya bizim erkek arkadaşlara laf atan kız meslek liseli kızları anlattım. "Bak toplumda erkeklere ihtiyaç var demek ki, yoksa kendi aranızdan seçiyorsunuz" dedi. Sineklerin Tanrısı ha? iyiymiş o.

-Bir kaydımı bir kere olsun bloggerın önerdiği gibi scooterlar, tatil ve sonbahar diye etiketlemek isterdim.

-Bazı papatyalar çay oluyor, kimisi hediye ediliyor, kimisi saça sürülüyor, onların bile kendince bir kaderi var gibi sanki.

-Kaderimizi biz çizeriz.

-Kaderimizi biz çizeriz diyen Neo'ya hangi el hareketini çekmek uygun gelir bilemem.

-Desolation Song'u yazan adamla I Feel Fantastic'i yazan adamın aynı dünyada yaşaması ne kadar garip bir şey. Ve benim ikisini de çok sevmem.

-Gelincik tarlası fotoğraflarının derinliği deniz fotoğraflarınınkinden çok fazla. İnsanlar onu henüz anlayamadılar. Yabani olmasaydı da insanlar her bir gelinciğe yirmi milyon bayılsalardı mesela onu daha çok severlerdi.

-Bazen sanki dünyada her şey üstüne geliyor. Bazen sanki sen tek başına dünyanın üstüne yürüyorsun gibi, değil mi ama?

-Soru eki mi ayrı yazılır. Aslında soru edatıdır o bebeğim.

-"Nefis kandil simidimizi denedinizmi?" yazarsan ben de o kandil simidiyle sana girişir mi'yi ayrı yazdırmak zorunda kalırım bazı bazı pastahaneci.

-Bayram değil, kandil değil. Kandil simidi nereden çıktı? Bilmiyorum ama güzel mahlep falan. Ben küçükken mahlepi sahlepin yanlış yazılmış hali sanıyordum.

-Güzel bir kış günüydü yalnız o gün. Kar ne güzel yağıyordu. Güzel müzikler çalıyordu bütün müzikçalarlar ve başkent beyaza boyanıyordu.

0 yorum: