Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Ametistin diskriminantını almak


Uzun zamandır yazmamışım, gezegenim yalnız kalmış gerçekten. Kendime yakıştıramadım. Ama kendimce haklı sebeplerimi gezegenimin anlayacağından eminim. Bir güne üç sınav koyan zihniyete yazıklar olsun. Tek tesellim sınavların böyle daha erken biteceği. Kim gider haziranda okula? Oh valla. Perşembe geometri sınavım var mesela. Formüller zihnimde uçuşmakta. Birbölüikiçarpıaçarpıbeçarpısinüsalfa desem ne derdin acaba gezegen? İşte ben böyle bir ruh hali içindeyim. Bir de yalnız kaldım diye şikayet ediyorsun. Aslında kimseye etmezsin şikayet sen. Zaten ben de şikayeti pek kaldırmam, belki ondan iyi anlaşıyoruzdur ha? Ben çok konuşuyorum, sen hiç konuşmuyorsun. Ben çok mu konuşuyorum? Hıh.. Ben sana değil, klavyeme anlatıyorum bir kere. Senden önce o vardı. Klavyemi severim ben, evet. Bugün anneannem harflerin bazılarının silindiğini söyledi. Bakıyorum da yok yani. Bir tek E. Bir de A tabi. E küçük bir tire, a ise diskriminant şeklini almış. Olsun mutluyum ben klavyemle. Ki silinmemiş yani bu harfler. Ooh mis gibi görünüyor valla. Bugün DTTye gittik annemle gezegen. Saç boyası baktık bana. Morumu terketmek istemiyorum ama bir de pembeye kaydı gözüm fena halde. Galiba bu yaz saçım üç renkli olacak. Sevdin mi gezegen? Evet diyeceğini biliyordum. Hisseder gibi oluyordum. Hislerim kuvvetli değil gezegen. Midem de öyle. Schism görünce midem kalkıyor mesela. Ama Homecoming'i gerçekten sağlam yapmış adamlar, en iyi SH olma yolunda aday. Bu ara aklımda bir hikaye var ama yazmaktan korkuyorum, garip birşey. Umarım farketmeden yine birşeylerden çaldığımı farketmem. Çocukluk hikayelerim bunun üstüne kuruluydu malum:D Bu ara özgün birşeyler yazabildiğimi umuyorum. Aslında daha çok bu aralar yazabildiğimi umuyorum. Yazılarımı beğenmiyorum bu ara. Daha çok hiçbirşeyimi beğenmiyorum ama geçici bir durum herhalde. Yakında normale döneceğimi umuyorum. Belki de daha çok şey üretilebilecek konularda yazmalıyımdır, aşk falan gibi. Ama aşk üzerine satırlarca şey yazabilecek birisi değilim ki ben. Bir kere aşk acısı falan çekmedim bu büyük eksiklik ayrıca sürekli aşktan bahseden kızlardan hoşlanmam. Yapış yapış birşey yahu. İşiniz mi yok? Şahsen benim işim var. İşim olduğu gibi geometri sınavım var. Geometri ve aşk arasındaki ilişki bando şefi ile ametist arasındaki ilişkiden farksız benim için. Ametistleri fazla sevmem ayrıca. Eflatun benim rengim değil. Bando şefleri ise düşündürücü olabilir. Ama söz konusu olan ametistten bir bando şefi ise bunun üstünde konuşmam bile, arkamı dönüp giderim. Bir süre yalnız kal gezegen. Sanırım hikayeme başlayacağım. 

0 yorum: