Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Hıdırellez? :)



Bugün Hıdırellezmiş. Dilek tutma günü, dileklerimiz gerçek olacak. Bunu biraz geç öğrendim. Dileklerimi gül ağacının altına koymalıymışım, eh bu biraz zor. Ama kolayı var:)
- Ailemin mutlu olmasını istiyorum:)
- Arkadaşlarımın mutlu olmasını istiyorum:)
- Kızımın ayağı tamamen iyi olsun istiyorum:)
- İstediğim bir üniversitenin istediğim bir bölümüne girmek istiyorum:)
- İnsanlar acı çekmesin istiyorum:)
- Mutlu bir hayat sürmek istiyorum:)
- Okulu bitirip, rahata ermek istiyorum:)
- İspanyolca öğrenmek istiyorum:)
- Kilo vermek istiyorum:)
- Saçlarım kırılmasın istiyorum:)
- Güzel ve kocaman bir ev, mümkünse bir tane kütüphane odası istiyorum:)
- Çocuklar ölmesin istiyorum:)
- Güzel bir hayat kurmak istiyorum:)
- Yalnız kalmamak istiyorum:)
- Sevilmek istiyorum:)
- Köpekbalıkları olmasın istiyorum ama ekosistem de bozulmasın istiyorum:D
- Hepsi gerçek olsun istiyorum:)

0 yorum: