Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Bir sürü gerizekalıyla aynı oksijeni solumak


Nette gezinirken rastladığım Illuminati sembolleri dikkatimi çekti ve öğretmenlerin yazıştığı bir forumda buldum kendimi. Bir üye Illuminati hakkında engin bilgiler yazmıştı fakat hepsini okuayamadım. Girişini okumak yetti.
İLLUMİNATİ NEDİR ?
Dünyayı her konuda büyük bir gizlilik içersinde yöneten bir grup Tanrı kompleksli insanın oluşturdukları koalisyonun ortak adıdır.

“Ve Allah’ın, Rabbin sana teslim edeceği bütün kavimleri bitireceksin, gözün onlara acımayacak.” ( Tevrat, Tesniye Bölümü 7/ 16 )

“ İşte benden ve miras olarak sana milletleri, mülkün olarak yeryüzünün uçlarını da vereceğim. Onları demir çomakla kıracaksın; bir çömlekçi kabı gibi onları parçalayacaksın.” ( Tevrat, mezmurlar bölümü 2 / 8-9 )


Ve gözümüzün içine baka baka “ Bakın ben aydınlanmayım !” yalanıyla yüzümüze sırıtan bu kurukafalar hayatımızın rengini kana bulayan gerçek mübessimlerdir.
Evet giriş buydu ve şok oldum yani. Dünyanın neredeyse en önemli adamlarının içinde olduğu topluluğa atılan çamura mı üzüleyim, bu gerizekalılarla aynı oksijeni soluduğumuza mı yoksa bunun bir öğretmen olup da ülkemin çocuklarını bunların okutuyor olmasına mı? Acaba benim gibi düşünen başkası var mı diye yorumlara bakmak beni daha çok dehşete düşürdü.
Az kalsın unutuyordum bizden bu toplantılara katılan isim kimdi biliyor mudunuz Ney
KEMAL DERVİŞ .....meclisin ilk ekonomiden sorumlu ithal bakanı olmuştur kendileri... Ecevit hükümeti dönemiydi sanırım
Adamlar Kemal Derviş'i Illuminati üyesi olarak göstermişlerdi:D Güleyim mi ağlayayım mı cidden bilemiyorum artık.. Yorumların ortak noktası dünyayı Illuminati'nin yönettiği ve Türkiye'nin bu kıskaçta olduğu yönündeydi. Tanrım yani saçımı başımı yolacağım neredeyse. Gitmem lazım buradan gitmem lazım..

Ve son söz yine forumdan bir yorumdan:
Bizim bu ülkenin genç öğretmenleri olarak tetikte olmamız lazım!
Evet gerizekalı, evet..

0 yorum: