Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Ihlamur çayı içelim yarim


Addison hastalığı. Bu hastalığa sahip insanlar adrenalin hormonu salgılayamazlar. Bunun yerine melanin hormonu salgılarlar.

Bugün Addison hastalığım olmadığına emin oldum. Banyo yaparken her normal ve temiz insan gibi saçımı yıkıyordum. Saçımı durularken minik bir çıt sesi duydum ve akabinde kulağımda bir boşluk hissettim. Akan su ve beyaz fayanslar arasında düşen minicik küpemi ararken Addison hastalığım olmadığına emin oldum. Adrenalin, adrenalin, adrenalin.

Geçen sabah Seda Sayan'ı gördüm televizyonda. Bu makyaj ve televizyonculuk sihir gibi, büyü gibi bir şey sahiden. O makyaj, o çekim, peri kızına benzetiyorlar adamı.

118XX reklamlarının bir bakteri hızıyla çoğalıyor olması beni hayata dair uzun uzun düşünmeye sevk etmekle kalmayıp, kalbimin derinde bir yerine bir bıçak sokup çeviriyor. Böyle bir dünyaya çocuk getirilmemeli. Köpekler doğursun ama. Böyle bir dünyayı ancak minicik yavru köpecikler paklar.

Sevdiğim biri bana yalan söyleyince ve ben bunu farkedince sinirlenmiyorum hiç. Yüzüne de vurmuyorum. "Burada böyle böyle mantık hatası var, salak mıyım ben?" falan da demiyorum. Üzülüyorum sadece. "Bana niye böyle yaptı ki?" diye düşünüyorum. İnanmış gibi davranıp, onaylıyorum. Bir daha asla açmıyorum bu konuyu. Benim inandığımı düşünsün istiyorum. Bu insanları kendi vicdanlarına bırakıyorum sadece. Size inanıyorum sevdiğim insanlar, ama beni üzüyorsunuz.

İsim-Şehir-Hayvan oynamayalı baya oluyor. Artık N'den doğru düzgün bir hayvan olmadığını, P'den bir şehrimiz olmadığını falan bildiğimizden zevki de yok artık. Bazı bazı ilkokullara gidip bu gerçeği mini mini çocukların yüzlerine söyleyip kaçmak istiyorum.

Boğazı ağrıyan arkadaşıma "Ihlamur çayı" iç dedim. Ihlamur çayı ne be, ıhlamurdur o direk bebeğim.

Son ve minik bir not: İkinci paragrafta sözünü ettiğim küpemi buldum! :)

0 yorum: