Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Hani dalar gidersin ya gruba..



California Dreaming'i seviyorum. Gerçekten hoş bir şarkı. Ah bir de "If I didn't tell her, I could leave today" bölümüne anlam verebilsem.. Ne demek istediniz hacı, ne olur biri bana söylesin yahu?! Bunları düşünerek kendimi yorarken hemen önümde duran boş su şişesine dakikalardır boş boş baktığımı farkettim. Şişede hayatın manasını ya da en azından bu sözün manasını arıyordum sanki. Boş su şişesinin bana cevap vermediğini görünce şişenin tamamının boş olduğuna karar verip karamsarlığa düştüm =P

Ay tanrım iyice kontrolden çıkıyor yazdıklarım. Bu sayfayı hep ciddi birşey yazmak ümidiyle açıp geyik yapmak beni düşünmeye sevk ediyor. İflah olmaz bir geyik olduğum gerçeği, yazmayı sevdiğim gerçeğini değiştiremediğinden yazmaya devam ediyorum. Evet özet budur.


Bugün çocukluğumun güzide şarkılarından "Denizleri Aş da Gel"i söylerken aklıma Berkay geldi. "Hani dalar gidersin ya gruba, bana da öyle bak" sözünü 17 yaşına kadar müzik grubuna tekme tokat dalmak olarak algılayan arkadaşıma sevgiler kucak dolusu..:D Seviyorum seni:)

Amelie'nin güzel soundtracklerini dinlerken bu kadar meşhur olmuş bilmem ne falan bir filme şans verip izlemeli miyim diye düşündüm. Of Fransız sineması denilince korkuyorum bir. Süper sıkıcı yapımlar falan. Bir de ne sevimsiz posterdir o öyle. Kötü kötü bakıyor valla o kız. Söyleyeyim ben size. Demedi demeyin. Sıkıldım ben evet, ondan yazdım bu yazıyı da.

3 yorum:

JuliaChang dedi ki...

California Dreaming <3 Harikadır, kusursuzdur :D

Dina dedi ki...

Evet tabi ki=) O kısmı anlayabiliyor musun yalnız? Asıl soru bu:D

Ecem dedi ki...

amélie *-*
açıkçası filmi ortasında durdurup uyudum, uyanınca devam ettim. ama sanırım ben çok yorgundum. izlemelisin yine de, göz kapaklarınla savaşman gerekse bile :)