Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Seçimler


Geç yatmama rağmen annemin saati ve benim saatim koro halinde saat 9da çalmaya başladılar. İki seçeneğim vardı, kalkıp onlar kapatabilir ve uyumaya devam edebilirdim. Bir diğeri ise kalkıp onları kapatabilir ve güne erken başlamanın enerjik havasıyla kahvaltımı daha mutlu yiyebilirdim. Ben ikincisini seçtim. Kahvaltıya gittiğimde annemciğim herşeyi hazırlamıştı bile. Kepek ekmeği ve yağsız beyaz peynirden gerçekten nefret ediyordum. İki seçeneğim vardı, bunlardan ne kadar nefret ettiğimi düşünerek kendime acıyabilir ya da onları yemem gerektiğini bildiğim için onları sevmeye çalışabilirdim. Ben ikincisini seçtim. Kepek ekmeğimi bölüp bir parça yağsız peynirle birlikte ağzıma atıp onu çiğnerken tadının o kadar da kötü olmadığını farkettim. Kahvaltım bittiğinde kendimi ödüllendirip yaseminli yeşil çayımı içerken daha da mutlu hissettim. Uykum henüz açılmış değildi ama egzersiz yapmam lazımdı. İki seçeneğim vardı, koltuğa yayılıp uzun süre kalkmayabilir ya da Sponge Bob izlerken bisiklete binebilirdim. Ben ikincisini seçtim. Sponge Bob biterken ben de bir saat bisiklet çevirmiş bulunuyordum ve hiç de yorgun hissetmiyordum. Bu beni daha mutlu yaptı. Öğlen yemem gereken yoğurda bakarken iki seçeneğim vardı, ondan nefret ettiğimi düşünüp kaşığımla saatlerce onunla oynayabilir ya da onu bir an önce yiyip bitirebilirdim. Ben ikincisi seçtim ve sanırım artık yoğurdu seviyorum:) Seçeneğim olsaydı yoğurt yemeyi seçmezdim elbette ama zorundayken zevk almaya bakmak gerekiyor sanırım:)

Hayatım iyi gidiyor şu an, aman dilimi ısırayım. Ve ben mutluyum. Sanırım doğru seçimler yapıyorum bu ara. Eh çok sık olmamakla beraber iyi bir durum bu:) Ve gerçekten seviyorum hayatımı, hayat yaptığımız seçimler bütünü değil mi zaten? :)

0 yorum: