Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

Bendeniz Gider:)


Bu yazının konusu aslında ayrılık. Artık eşek kadar olduğum için ÖSS falan artık o kadar uzak gelmemeye daha önemlisi artık o kadar uzak olmamaya başladı:) Son sınıf olmuşum falan, o kadar garibime gidiyor ki bu düşünce, anlatmak çok zor. Dört yıl her sabah git gel aynı yere sonra bir sabah gelsin artık oraya gitmen gerekmesin. Boşluğa düşmek gibi birşey bu. Sınava girmek de öyle mesela. 12 yıl bir sürü formül öğren, bir sabah sınava gir, ertesi sabah o öğrendiğin bütün formüller boş mesela:)

Kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir sürü durum biliyorum aslında ben, bu da onlardan biri. Boşluğa düşmek... Adı bile garip. "Düşmek" var bir kere içinde, düştüğünüz zaman hiç sevimli bir durumla karşılaştığınız oldu mu bugüne dek? "Merak ne güzel şey, güzel şey merak?!" 17 yılın bana öğrettiği tek bir şey varsa o da merağın güzel birşey olmadığıdır, aman diyeyim. Lütfen düşmeyiniz.

Ayrılık diye girmiştim, kendimden daha ciddi bir yazı beklerdim aslında ama yine ipe sapa gelmez bir şey yazdığımı farkediyorum ve bu beni üzmüyor:) Evet ben gidiyorum bür süreliğine. Hatta muhtemelen uzun süreliğine. Ama veda etmek istemiyorum kimseye. Bu bir veda değil çünkü. Basit bir mantık bu, sevdiğin kişilere veda etmek istersin. Sevdiğin kişiler online değilsin diye seni unutmazlar:) Bu durumda vedanın gereği yok gibime geliyor, zaten vedalar konusunda başarılı biri asla olamadım. Vedaları sevmem:)

Daha önce "uzak" kelimesinin ne kadar can yakıcı, kötü bir kelime olduğu ile ilgili bir yazı yazmıştım. Uzak... İnsana resmen fiziksel acı veren bir kelime. Veda da öyle işte. Tırnaklarını etine batıran bir kelime sanki. Kelimelerin gücüne her zaman inanırım ama bazen de kelimelere gerek olmadığını düşünüyorum. Haklısınız Depeche Mode, onlar yalnızca incitmeye yararlar:)

İşte bu yüzden kimseye veda edecek değilim. Benim olan, bana kalacak. Gerisi de önemli mi, bilmiyorum. Bence değiller.

Bu kadar yazmışken dershanemden bahsetmemek olmaz gibime geldi. Eğer buraya kadar okuduysanız öncelikle sabrınızdan ötürü takdiri borç bilirim çünkü cidden sıkıcı bir yazı oldu bu:D Neyse işte dershane sınavına gittiğimde eski - yeni bir çok tanıdığı görme fırsatım oldu. İlkokul arkadaşlarımdan Serkan'ı, ortaokul arkadaşım Bulem'le tanıştırırken dershaneden tanıdığım bir iki arkadaşıma sarılmam (eöö tamam hepsi eş zamanlı değil bunların:D) falan hoştu yani. Mutlu oldum böyle. Ayrıca kendimden utanıyorum, ne soğuk insanım öyle be. Melis'i görünce yanına gittim öpmek için eğildim oysa boynumdan sarıldı. İçten bir sarılmaydı böyle, sevindim ama kötü hissettim sonra. Soğuk soğuk öpecektim bak kızı, o boynumdan sarıldı.

Sınava girip çıktım işte Nesibe Aydın'dan mesaj gelmesini bekliyorum artık. Hangi sınıfta olacağıma dair bir mesaj. Ah şubemi merak etmiyorum ki ben sevgili Nesibe Aydın, şubemi merak etmiyorum ki. Keşke sınıf listelerini mesaj atsan da bakalım kimler var diye baksak:D Hazer'le aynı sınıfta olmak istiyorum. Mithat da iyi olurdu aslında, Nil de fena olmaz. Eöö pekala sustum artık:)

İşte ben böyle bir hal içindeyim sevgili okurlarım. Pek bir değişiklik yok aslında ruh halimde. Sadece biraz daha "sorumlu" hissediyorum. Bu yüzden gidişim beni üzmüyor, ki istesem gitmemek gibi bir şansım bile var. Ama istemiyorum, dedim ya daha sorumlu hissediyorum. Ayrıca üniversite falan ile ilgili daha güzel planlarım var, riske atamam:D Dediğim gibi kimseye veda etmiyorum, çünkü benim olan bana kalacak. Ben olsam da olmasam da. Beni online gördüğü için seven hiç kimseye ihtiyacım yok zaten. Aslında onlara veda edebilirim, çünkü bu elveda olur cidden:D

Her neyse, uzattıkça uzattım biliyorum. Gidiyorum ben. Seviyorum sizi. Canımsınız.
Hoşçakalın ve balıklar için teşekkürler:)

Look at the stars, look how they shine for you.. =)

Vee perde!

1 yorum:

JuliaChang dedi ki...

Şimdiden başarılar Dina *-* Birçok arkadaşım ÖSS nedeniyle net yaşantısına kilit vurdu benim de. Özleyeceğim sizi ühühü! 2 sene sonra aynı durumun benim için de geçerli olacağını bilmek de bi o kadar acı... Off ulan ben senden daha çok dertlendim :D:D