Yalnız Gezegen

welcome

Siz Buraya Daha Önce De Gelmiştiniz. Tabii Gelmiştiniz Ya... Tabii. Ben Gördüğüm Yüzü Asla Unutmam. Buraya Gelin De Elinizi Sıkayım! Bir Şey Söyleyeyim Mi? Sizin Yüzünüzü Bile Görmeden, Yürüyüşünüzden Tanıdım. Castle Rock'a Dönmek Için Bundan Daha Iyi Bir Gün Seçemezdiniz.

İğnelenmek


Bugün doktora gittik annemle akupunktur için. Tartıldım önce. Doktorun tartısı evden az gösteriyor. 55.3 çıktım. "Ne kadar kilo vermek istiyorsunuz?" dedi. "Dört, beş" falan gibi sayıları ağzımın içinde geveledim. "Evet, 50 kilo ideal senin için" dedi. O kadar salaklaşmıştım ki bir an 50 kilo olmak yerine 50 kilo vermenin ideal olduğunu düşündüm. Sonradan idrak ettim "Ah evet mesela" dedim. "Senin de çok küpen var mı?" Annemin küpelerine kızmış olmalıydı. Sırıtarak "Eh evet var benim de baya" dedim. Sol kulağımı açan doktor dehşete kapıldı. "Bir bayan asla gümüş takmamalı. Çıkarırsın bunları. Bütün sistemleri yavaşlatır gümüş." Küpelerimi çıkartmak mı? Küpelerimi çıkartınca çıplak kalmış gibi hissediyorum. Ellerim kulaklarıma gidiyor, garip bir his. "Beyaz altın.. Beyaz altın taksam?" "Altın olur." dedi. Rahatlamıştım. Tabi küpelerin 125 kağıt tutacağından henüz haberim yoktu. Sonra bana Osmanlı haremlerine dair bir hikaye anlattı. "Erkeklerin tümü gümüş takıyormuş haremdeki. Kadınların tümü altın. Ve padişah tabi, altın takıyormuş. Erkekler yavaşlasın, kadınlar hızlansın" Gülümsedim, pekala doktor bey, gümüşlerimden kurtulacağım. Bu sırada bazı ölçümler yapıyordu doktor. "Çok mu çikolata tüketiyorsun sen?" Aslında çikolata sevmiyorum direk, tatlı seviyorum. Ama çikolatadan kastının bütün tatlılar olduğuna kanaat getirdim. "Şey evet, tatlı seviyorum ben yani." Gülümsedi. Bundan sonra canım istemez diye umuyorum o gülümseyişten sonra. Bir iki farklı konuda konuştuk. Bu sırada iğneleri kulağıma takmıştı. İğneler birşey hissettirmiyorlar, korkulacak bir taraf yoktu yani:) Çıkarken diyetimi verdi elime. "Meyveleri mutlaka yemelisin." Kafamı salladım sonra hangi meyveler dedim. Önemi yokmuş. Peki deyip çıktığımda diyeti inceledim. Yoğurt? Annemin diyetinde yoktu! Belki de doktor gözlerimden yoğurttan "gerçekten hiç hoşlanmadığımı" anlamıştı. Bu ne sadistlikti böyle, niye domates yiyemiyordum ben? Adalet miydi bütün bunlar?:) Neyse diyetimin süperliğine rağmen enerjik hissediyorum:) Herşey güzel olacak. Herşey ve her türlü şey de.. :)

0 yorum: